Traditioneel is niet modern
Er is veel veranderd op het gebied van marketing in de afgelopen twintig jaar. Misschien merk je als bedrijf dat de technieken van toen het toch niet meer zo goed doen. Maar de nieuwe softwares zelf implementeren is vaak tijdrovend en ingewikkeld. Laat ons je voorstellen aan Hubspot: een Amerikaanse software die beschikt over meerdere methodes en technieken om jouw online marketing zo rendabel mogelijk te maken. Als gecertificeerde HubSpot partner beschikken wij over de kennis die nodig is om de software zo succesvol mogelijk toe te passen.
Business to business
Ook beschikken wij over de beste methodes om onderling de samenwerking het beste te laten verlopen. Waaronder b2b marketing: business to business. Weer passen wij de beste technieken toe om succes te garanderen. Wij werken met moderne methodes, maar onder andere klantbinding vinden wij nog net zo belangrijk als het vroeger was. Tijdens onze aanpak kijken wij daarom goed welke doelgroep voor jouw bedrijf belangrijk is en zorgen wij voor een prettige en persoonlijke samenwerking. Met de moderniteit die we eraan toevoegen kunnen we alles goed meten zodat we precies weten wat de beste aanpak is speciaal voor jouw bedrijf.
Privacy
Nu vraag je je misschien af, hoe zit het met de veiligheid van gevoelige informatie van mijn bedrijf? Is privacy wel gegarandeerd als ik alles digitaliseer? Bij ons staat privacy voorop. Wij zullen nooit het belang hiervan onderschatten en wij zullen altijd zorgen dat alle gevoelige informatie volledig beschermd is. Wij staan daarom ook in een uitgave van de het Amerikaanse tijdschrift Forbes, waarin onze CEO het belang van de juiste data opslag benadrukt. Door middel van de juiste CRM worden alle gegevens goed beschermd. Dit staat voor het systeem van klantbeheer, een programma wat wij onder andere aanbieden als Hubspot partner.