Facebook als stukje extra klantenservice in de Betting & Gaming industrie
Deze sector bestaat vaak uit bedrijven die online weddenschappen aanbieden, dit kan gaan om sportwedstrijden maar ook online spellen zoals Blackjack. Doordat dit een van de snelst groeiende sectoren is, is het handig om even stil te staan bij de klantenservice in deze sector. Deze klantenservice kan verbeterd worden door als bedrijf een Facebook pagina op te zetten. Deze pagina kan o.a. worden gebruikt om uw klanten informatie te verschaffen over de verschillende mogelijkheden die er te vinden zijn op de site.
Klantenservice via Facebook
Facebook is een online platform dat voor niemand onbekend is. Veel (potentiële) websitebezoekers kunnen hier informatie tegen komen waardoor ze besluiten om een kijkje te gaan nemen op de website. Op de Facebookpagina kan bijvoorbeeld te vinden zijn welke vormen van gokken mogelijk zijn, hoe huidige klanten de website beoordelen, en foto’s van achter de schermen. Voordat deze klanten doorgaan naar de website kunnen ze vragen al vragen hebben die ze graag via Facebook willen stellen. Dit kan door middel van Facebook Messenger waardoor klanten direct in contact komen met het bedrijf. Veel bedrijven hechten hier echter geen waarde aan en laten deze berichten onbeantwoord. Hierdoor kan het zijn dat de klanten al voorafgaand aan het websitebezoek geen vertrouwen of goed gevoel in het desbetreffende bedrijf hebben.
Wat kan Chatkracht hierin betekenen?
Chatkracht heeft een groeiend team van specialisten die al geruime tijd ervaring hebben in de sector van klantenservice. Onze specialisten zullen dan ook binnen 30 seconden (!) het Facebook bericht oppakken en beantwoorden. Hierdoor ontneemt Chatkracht deze zorg bij het bedrijf weg en weet je zeker dat de Facebook bezoeker sneller wordt omgezet in een websitebezoeker. Een websitebezoeker betekent in dit geval een mooie lead. Vergeet Facebook dus zeker niet als het gaat om dat extra stuk klantenservice.